Na skróty

Money.pl

Grupy dyskusyjne

kaufland i praca zarobki?

Grupy dyskusyjne
Wyszukiwarka
zaawansowana >
kaufland i praca zarobki?
poprzedni wątek | następny wątek pl.praca.dyskusje
2006-05-27 22:25

kaufland i praca zarobki?

news
witajcie
znajomy ze mna sie sprzecza
twierdzi ze osoba rozpakowujaca towar w tym sklepie zarabia 1100 zł na reke
przy normalnych 160 godzinach w miesiacu, czy jest to mozliwe?
mzoe zabierze glos osoba ktora posiada pewne informacje?
pozdr

1
Podobne dyskusje
2006-03-19 19:06

Praca zarobki, Krakow, Wroclaw

Praca zarobki, Krakow, Wroclaw
Witam, Orientuje sie ktos moze... Na jakie zarobki moze liczyc programista C++ we Wroclawiu (Siemens) lub w Krakowie (Motorola)? A moze ktos wie na ile mozna liczyc w Warszawie? -- Pozdrawiam, AJ ...
2006-03-19 19:06

Praca zarobki, Krakow, Wroclaw

Praca zarobki, Krakow, Wroclaw
Witam, Orientuje sie ktos moze... Na jakie zarobki moze liczyc programista C++ we Wroclawiu (Siemens) lub w Krakowie (Motorola)? A moze ktos wie na ile mozna liczyc w Warszawie? -- Pozdrawiam, AJ ...
2006-06-18 15:59

co wybrac stagnacja i nizsze zarobki czy praca i wyzsze zarobki

co wybrac stagnacja i nizsze zarobki czy praca i wyzsze zarobki
Mam problem do roztrzygniecia. Firma w ktorej pracuje ma klopoty z projektami (jak narazie ich niema i nie bedzie miec w ciagu najblizszych miesiecy) ale jest tez konkurencja ktora niema takiego problemu (ma projekty i przejmuje inne projekty). Py...
2006-07-10 22:46

zarobki,zarobki..

zarobki,zarobki..
http://gdansk.naszemiasto.pl/pomorska_lista_plac/specjalna_artykul/533481.html z tej listy nalezy wycignac wniosek ze najczesciej ludzie zarabiaja od 1000 do jakis 1500 netto i co najdziwniejsze sa to rozne stanowiska poczawszy od piekarza po kier...
2006-09-05 23:55

jak wygladaja zarobki, praca w centrum ksiegowym shell w krakowie?

jak wygladaja zarobki, praca w centrum ksiegowym shell w krakowie?
hej, posiada ktos wiedze (i zechce sie podzielic:)) o - poziomie zarobkow w centrum ksiegowym shell w krakowie? - atmosferze pracy - mozliwosc podwyzek -siedzeniu po godzinach Czy wg WAS lepiej pracowac tam czy w Capgemini, Philip Morris? Jak ...
2006-09-24 18:03

Zarobki w H&M

Zarobki w H&M
Czy jest ktos zorientowany co do zarobków w H&M (sprzedawca, keirownik sklepu)? Czy dostaje się tam "gołe pensje", czy tez sa jakies premie w zalezności od sprzedazy? Jakie wogóle są tam warunki pracy? Pozdrawiam ...
2006-10-21 21:22

inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?

inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?
Witam, jakich zarobkow mozna sie spodziewac na wymienionym stanowisku, jezeli jest to praca typowo wyjazdowa (okolo 3/4 czasu w terenie), dotyczy specjalistycznego sprzetu, pracuje sie najczesciej w warunkach atmosferycznych i bardzo czesto na wysokos...
2006-10-24 00:11

Praca i zarobki w Szwecji

Praca i zarobki w Szwecji
Mam takie pytanie - w jaki sposób względnie przeliczyć zarobki Szwedzkie na Polskie (jak mają się tamtejsze zarobki do naszych)? Na ten porzykład zarabiając na rękę XX koron to moja sytuacja finansowa w Szwecji jest mniej więcej taka jak w Polsce przy ...
2006-11-02 11:48

praca w zawodzie vs wieksze zarobki

praca w zawodzie vs wieksze zarobki
Co jest dla was lepiej pracowac w zawodzie czy nie pracowac w zawodzie i miec wieksze zarobki. Jak bedziecie u mnie pracowac to polaczycie jedno i drugie, ale musicie sie wykazac hahaha ...
2007-06-22 20:50

praca w urzedzie pocztowym /zarobki pracownika?Łódż

praca w urzedzie pocztowym /zarobki pracownika?Łódż
dzień dobry Mam pytanie do do tych z Państwa którzy pracują dla Poczty Polskiej a dokładniej chodzi mi o wynagrodzenie pracownika który pracuje w małym oddziałe poczty (zwykła poczta w Łodzi ) -ile wynosi najmniejsze wynagrodzenie pracownika poczt...