Na skróty

Money.pl

Grupy dyskusyjne

Przelew z konta angielskiego na polskie (w polsce)

Grupy dyskusyjne
Przelew z konta angielskiego na polskie (w polsce)
poprzedni wątek | następny wątek pl.biznes.banki
2007-09-27 14:21

Przelew z konta angielskiego na polskie (w polsce)

Dejf
Witam serdecznie!

Zależy mi na zrobieniu przelewu z angielskiego konta LLoyds Tsb na polskie w
PKO, PKO Inteligo.
Sprawa wygląda tak, że jestem już w Polsce i chcę teraz zrobić ten przelew,
dlatego proszę Was o pomoc, jak wogóle i jak najkożystniej to zrobić.

Znalazłem dużo informacji na temat moneybookers.com.
Czy za pośrednictwem tej firmy dokonam takiej tranzakcji, a mianowicie
LLoyds-->PKO, a jeśli tak jak to zrobić?...

Z góry dziękuje za waszą pomoc i dobre rady
--
Pozdrawiam
Dejf

2007-09-27 16:28

Re: Przelew z konta angielskiego na polskie (w polsce)

maciej
> Z góry dziękuje za waszą pomoc i dobre rady
> --
wysil sie i poszukaj w archiwum bylo juz wielkorotnie.............
m.

2007-09-28 17:47

Re: Przelew z konta angielskiego na polskie (w polsce)

Dejf
W dalszym ciągu nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, jeśli ktoś wie to
bardzo bym prosił o pomoc.
Niektórzy na pewno o wiele lepiej orientują się w tej kwestii niż ja dlatego
będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc...

--
Pozdrawiam
Dejf

2007-09-29 11:46

Re: Przelew z konta angielskiego na polskie (w polsce)

MK
"Dejf" wrote in message
news:fdj80e$5p1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W dalszym ciągu nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, jeśli ktoś wie
> to
> bardzo bym prosił o pomoc.
> Niektórzy na pewno o wiele lepiej orientują się w tej kwestii niż ja
> dlatego
> będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc...
>

Slabo szukales
http://www.online.citibank.pl/zagranica/

MK
2007-09-29 17:43

Re: Przelew z konta angielskiego na polskie (w polsce)

1Spag
Dejf napisał(a):

> Witam serdecznie!
>
> Zależy mi na zrobieniu przelewu z angielskiego konta LLoyds Tsb na polskie w
> PKO, PKO Inteligo.
> Sprawa wygląda tak, że jestem już w Polsce i chcę teraz zrobić ten przelew,
> dlatego proszę Was o pomoc, jak wogóle i jak najkożystniej to zrobić.
>
> Znalazłem dużo informacji na temat moneybookers.com.
> Czy za pośrednictwem tej firmy dokonam takiej tranzakcji, a mianowicie
> LLoyds-->PKO, a jeśli tak jak to zrobić?...
>
> Z góry dziękuje za waszą pomoc i dobre rady
> --
> Pozdrawiam
> Dejf


zaloz konto na moneybookers (dalej MB)

MB ma konto w Lloyds TSB wiec przelew powinienes miec od razu ja zwykle uzywam
maestro z Natwestu aby doladowac koszt 0.00GBP i jest od razu na koncie MB
nastepnie dajesz wyplata z MB i wskazujesz rachunek w PKO BP nie wiem jaka
kwote chcesz przelac bo sa pewne limity autoryzacji wiec moze to troche
potrwac, ewentualnei sproboj PayPal (ja stamtad tylko place ) ale mozliwosc
transferu chyba tez jest lub moze zadzwon pod numer jakiejs firmy
posredniczacej w transakcjach LLC lub LCC (nie pamietam dokaldnie) alebo
1stconact poszukaj jakiegos wydania w pdf na cooltura.co.uk zwykle tam sa
reklamy takich firm


--
1
Podobne dyskusje
2005-11-23 23:12

Karty platnicze a polskie znaki w [Card owner]

Karty platnicze a polskie znaki w [Card owner]
Czy placac w zagraniczych sklpeach internetowych kartą nie bedzie problemu gdy w polu [Card owner] wpisze sie imie i nazwisko posiadacza z poslkimi znakami? albo zapytam inaczej, czy przy wyrabianiu sobie karty (allekarta lub inteligo) podawac polsk...
2006-01-19 13:28

[długie] Opowieści z Narni (złożenie wniosku o zamknięcie konta...PKO BP w związku z przeniesieniem konta)

[długie] Opowieści z Narni (złożenie wniosku o zamknięcie konta...PKO BP w związku z przeniesieniem konta)
Witam Będzie to opowieść o moich potyczkach z moim ulubionym bankiem - PKO BP :) Postanowiłem przenieść dwa konta mBank i PKO BP do MultiBanku - decyzja podjęta, czas na realizację. Na obu rachunkach kredyty odnawialne (90% wykorzystania), po p...
2006-02-17 15:49

Notariusz J. Angielskiego

Notariusz J. Angielskiego
Witam. Czy sa u nas notariusze ktorzy moga potwierdzic skany polskiego dowodu os., ale w j. angielskim ? Czy musze takie polskie poswiadczenie jeszcze dac przetlumaczyc tlumaczowi przysieglemu j. angielskiego i obie poswiadczone kopie wyslac do stanow...
2006-03-01 17:51

Wyplata pieniedzy z amerykanskiego konta w bankomacie w Polsce

Wyplata pieniedzy z amerykanskiego konta w bankomacie w Polsce
Witam. Czy wyglada przelicznik USD->PLN w przypadku wyplacania pieniedzy z bankomatu w Polsce przy pomocy amerykanskiej VISY ? Czy to prawda, ze najpierw nastepuje przeliczenie na euro, i dopiero potem na PLN ? Moze ktos juz wykonywal taka operacje i ...
2006-06-27 09:23

Przelew w CHF miedzy bankami w Polsce

Przelew w CHF miedzy bankami w Polsce
Witam, Mam konto we frankach szwajcarskich w Multibanku i w PKOBP i chce przelac franki z jednego konta na drugie. Czy moge tego dokonac we frankach? Tzn. chodzi mi o to, czy banki zrealizuja przelew we frankach, czy tez przelicza to na zlotowki p...
2006-10-28 12:18

Pay Pal - polskie konto sprzedaż zagraniczna

Pay Pal - polskie konto sprzedaż zagraniczna
Witam! Mam pytanie, jak uruchomić PayPal z polskim kontem tak, by strona z koszykiem ( czy też ta po kliknięcu "Buy Now" ) była w jęz. angielskim? Czy ktoś uruchamiał opcję z przeliczaniem walut ("Wiele walut")? Dobrze to działa? pozdrawiam ...
2007-01-20 07:58

Polskie doradztwo finansowe PDF ?

Polskie doradztwo finansowe PDF ?
Czy ktoś z Was ludziska miał styczność z wspomnianą instytucją? Może jakieś doświadczenia... miłe... przykre... Szukam doradcy finansowego, bo chcę wziąć kredyt na budowę domu i przy okazji... dobrze na tym wyjść przez pozyskanie środków i zbudowani...
2007-03-24 19:01

Polskie banki

Polskie banki
Witam! Na samym wstępie najmocniej przepraszam starych wyjadaczy za lamerskie pytanie, które brzmi następująco. Mianowicie czy ktoś może mi podać nazwy typowo polskich banków (z pominięciem banków spółdzielczych) tj. takich, w których udziałów nie maj...
2007-05-24 12:23

przelew na osobę w Polsce

przelew na osobę w Polsce
Ratunku! Muszę przelać 100 zł na osobę w Polsce (znam adres i nazwisko, mogę ustalić hasło). Jak to zrobić najtaniej? Nie chcę płacić 2x tyle w Western Union... Jakieś pomysły? Z góry dzięki. PS: Jestem poza Polską czyli przekaz odpada. -- ...
2007-08-31 20:16

Polskie banki a chargeback

Polskie banki a chargeback
Witam Posiadam KK (AMEX) wydana w Polsce przez jeden z polskich bankow, jestem zmuszony dokonac transakcji na prawie 100k PLN, czy w przypadku gdyby cos poszlo nie tak, moge zmusic bank do zrobienia chargebacku ? Za granica to swiete prawo kazdego...
Reklama

Wymieniasz walutę? Wymieniaj taniej!

Oszczędzaj na każdej wymianie nawet 1 500 zł na 10 000 euro

Najniższy spread walutowy dostępny od teraz, bez żadnych opłat, szybka i bezpieczna wymiana. więcej »